Український косметичний бренд dott у співпраці з київським міським застосунком «Київ Цифровий» представили новинку — бальзам для губ з унікальним ароматом «Київського торта». Про це стало відомо з офіційної сторінки компанії в соціальних мережах, пише MigNews.
Співзасновниця dott Анастасія Кудіна в коментарі для Ain.ua зазначила, що ця лінійка бальзамів буде лімітованою, і наразі компанія не планує запускати товар у постійне виробництво.
Бальзам виготовлений на 98% з натуральних інгредієнтів, включаючи натуральні масла, віск та вітамін Е. Упаковка бальзаму оформлена зображенням листя каштана, а також логотипами обох брендів — «Київ Цифровий» та dott.
Ціна за бальзам «Київського торта» складає 349 гривень, що робить його доступним варіантом для поціновувачів якісної косметики з ароматом, що нагадує про смачний десерт.
Нещодавно ми також дізналися, що в Україні хочуть перейменувати копійки.