Видання 404 Media виявило шокуючу інформацію: соціальна мережа Instagram нібито використовує функцію активного прослуховування (Active Listening) для рекламних цілей. Цю інформацію підтвердив один з основних партнерів Instagram у сфері реклами – компанія Cox Media Group (CMG), яка має багаторічний досвід співпраці з Google та Meta, пише MigNews.
Згідно з презентацією CMG, що стосується розробки функції контекстної реклами, яка «читає» думки користувачів, заявлено:
- Компанія пропонує клієнтам послугу активного прослуховування.
- Ця опція дозволяє штучному інтелекту прослуховувати розмови біля смартфона та аналізувати активність користувача в мережі.
- Active Listening захоплює всі звуки з мікрофону смартфона.
- Алгоритми Active Listening допомагають створювати максимально точну рекламу. Наприклад, після фрази «потрібна нова футболка» користувачі починають бачити таргетовану рекламу футболок.
- Головні клієнти CMG включають Google, Amazon і Meta.
Після оприлюднення цих даних Google та Meta негайно видалили будь-які згадки про CMG зі своїх ресурсів. Amazon заявила, що знайома з цією послугою, але ніколи не використовувала її.
У Facebook пояснили, що розпочали перевірку інформації, оприлюдненої в медіа.
Правда чи вигадка?
На даний момент не існує офіційних заяв від компаній, згаданих вище. Такий факт, як видалення згадок про CMG та перевірка інформації Facebook, свідчать про те, що питання є чутливим і потребує додаткових відповідей. Однак без офіційного підтвердження чи спростування, важко визначити, чи це правда, чи вигадка.
Дізнайтесь, як зробити так, щоб в Інсті не було видно, що ти в мережі.