Instagram прослуховує кожного користувача: правда чи вигадка?

Видання 404 Media виявило шокуючу інформацію: соціальна мережа Instagram нібито використовує функцію активного прослуховування (Active Listening) для рекламних цілей. Цю інформацію підтвердив один з основних партнерів Instagram у сфері реклами – компанія Cox Media Group (CMG), яка має багаторічний досвід співпраці з Google та Meta, пише MigNews.

Згідно з презентацією CMG, що стосується розробки функції контекстної реклами, яка «читає» думки користувачів, заявлено:

  • Компанія пропонує клієнтам послугу активного прослуховування.
  • Ця опція дозволяє штучному інтелекту прослуховувати розмови біля смартфона та аналізувати активність користувача в мережі.
  • Active Listening захоплює всі звуки з мікрофону смартфона.
  • Алгоритми Active Listening допомагають створювати максимально точну рекламу. Наприклад, після фрази «потрібна нова футболка» користувачі починають бачити таргетовану рекламу футболок.
  • Головні клієнти CMG включають Google, Amazon і Meta.

Після оприлюднення цих даних Google та Meta негайно видалили будь-які згадки про CMG зі своїх ресурсів. Amazon заявила, що знайома з цією послугою, але ніколи не використовувала її.

У Facebook пояснили, що розпочали перевірку інформації, оприлюдненої в медіа.

Правда чи вигадка?

На даний момент не існує офіційних заяв від компаній, згаданих вище. Такий факт, як видалення згадок про CMG та перевірка інформації Facebook, свідчать про те, що питання є чутливим і потребує додаткових відповідей. Однак без офіційного підтвердження чи спростування, важко визначити, чи це правда, чи вигадка.

Дізнайтесь, як зробити так, щоб в Інсті не було видно, що ти в мережі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.