Штучний інтелект активно інтегрується в роботу команди Мінцифри, змінюючи спосіб взаємодії з державними сервісами, пише MigNews з посиланням на джерело Еspreso.tv.
Деякі інструменти вже працюють на користь громадян, інші – будуть доступні найближчим часом. Ось п’ять захоплюючих прикладів:
1️⃣ АІ-чатбот Наталка
Цей чатбот вже функціонує та підтримує партнерів у процесі інтеграції послуг Дії. Наталка обробляє стандартні запити, допомагає вибрати сценарій інтеграції, а потім передає комунікацію реальному оператору. За перші 5 місяців роботи чатбот обробив понад 2 300 запитів, знизивши навантаження на менеджерів на 30%.
2️⃣ AI-асистент на порталі Дія
Невдовзі на порталі Дія з’явиться асистент, який допоможе користувачам обрати необхідну послугу відповідно до їхніх життєвих ситуацій та відповість на найпоширеніші питання.
3️⃣ АІ для генерації вакансій
Цей інструмент дозволяє швидко створювати структуровані та креативні описи вакансій, додаючи до них цікаві й оригінальні елементи. Завдяки йому компанії можуть легко формувати привабливі оголошення про роботу.
4️⃣ Цифрова експертиза нормативно-правових актів
Наразі цей інструмент проходить тестування в команді Мінцифри. AI допомагає юристам швидко аналізувати та завантажувати нормативно-правові акти у систему, обробляючи 35% актів за 72 години, що значно пришвидшує робочі процеси.
5️⃣ AI-аналіз і переклад європейського законодавства
Штучний інтелект аналізує європейські закони і порівнює їх з українським законодавством. Цей процес значно полегшує та прискорює гармонізацію норм, що є важливим етапом на шляху до Євроінтеграції.
У майбутньому, після запуску національної LLM, кількість AI-інструментів у державному секторі ще збільшиться.
Тут ми писали про найкращі чат-боти з ШІ у 2025 році та альтернативи ChatGPT.
Залишити відповідь