В Україні для зручності громадян, які мають питання або скарги щодо мобілізації та обліку військовозобов’язаних, запущено дві гарячі лінії, що надають швидку та доступну інформацію, пише MigNews з посиланням на Сухопутні війська ЗСУ.
Перша з них — це гаряча лінія з питань мобілізації та обліку військовозобов’язаних за номером 0800301937. Вона надає консультації щодо прав та обов’язків громадян під час мобілізації, а також приймає скарги на роботу ТЦК та СП. Громадяни можуть звертатися, щоб отримати роз’яснення або вирішити проблеми, пов’язані з процесом мобілізації.
Додатково, для військовослужбовців та військових частин працює Call-центр Командування Сухопутних військ за номером 0800500410. Цей центр забезпечує прямий зв’язок між військовослужбовцями та командуванням, надаючи підтримку з питань служби, підготовки та забезпечення.
За перший тиждень роботи гарячих ліній (з 28 жовтня по 3 листопада) фахівці обробили 258 звернень громадян. Більшість з них були вирішені у телефонному режимі, серед яких:
- 130 звернень не стосувались роботи ТЦК та СП;
- 2 звернення було перенаправлено до Національної поліції;
- 7 звернень вимагали додаткового опрацювання.
Дізнайтесь детальніше про запуск відстрочок від мобілізації в «Резерв +».