Іграшки для дорослих: чому чоловіки-міленіали купують більше іграшок ніж діти?

Сучасне покоління дітей все менше часу проводить з фізичними іграшками, тоді як їхнє місце зайняли дорослі, переважно чоловіки-міленіали.

Протягом минулого року 43% дорослих придбали собі іграшки, пише “M.I.G.” з посиланням на NY Post. Основну частину з них складають чоловіки, які переважно купують фігурки, колекційні картки та модельні набори.

39-річний продавець техніки Джей Глатфелтер щорічно витрачає близько 4800 доларів на іграшки – по 2400 доларів для себе і своїх синів шести і десяти років на день народження та Різдво.

Цей технічний торговий представник, який також працює як іграшковий інфлюенсер під псевдонімом Geek.Dad.Life, є частиною зростаючої групи дорослих, які витрачають великі кошти на колекціонування фігурок, карток і наборів Lego, що нагадують про їхню молодість у 1980-х і 1990-х роках.

Їхня любов до всього, що стосується «Зоряних війн», «Марвел», «Мисливців на привидів» і «Черепашок-ніндзя», є яскравим моментом на тлі похмурих перспектив іграшкової індустрії.

Основні факти

Вперше попит на іграшки серед дошкільнят був перевершений попитом серед шанувальників іграшок старше 18 років, які з січня по квітень придбали іграшок на 1,5 мільярда доларів, згідно з даними Circana.

«Реальність така, що більшість дітей сьогодні не пов’язують себе з фізичними іграшками так, як це робили попередні покоління», – пояснив інфлюенсер іграшок Ден Ларсон, який є великим фанатом G.I. Joe.

Circana, яка відстежує споживчі тенденції, описала вікову групу 18 і старше як «найважливішу для іграшкової індустрії», вказуючи на нещодавнє опитування, яке показало, що 43% дорослих придбали іграшку для себе протягом минулого року.

Сучасні тенденції

Іграшкова індустрія намагається оговтатися від спаду, який настав після буму під час пандемії, коли сім’ї залишалися вдома і запасалися Барбі, Hot Wheels та настільними іграми.

Згідно з даними Circana, продажі іграшок у США знизилися на 8% до 28 мільярдів доларів минулого року після зростання на 1% роком раніше. Це сталося після історичних зростань у 2020 і 2021 роках, коли загальний дохід індустрії зріс на 17% і 16% відповідно.

Цьогорічні показники теж слабкі: продажі іграшок знизилися на 1% до квітня порівняно з минулим роком, а кількість проданих одиниць зменшилася на 2%, за даними Circana.

Вплив дорослих покупців

Не дивно, що виробники іграшок, такі як Mattel, Hasbro і Lego, намагаються привабити дорослих споживачів. «У Lego є співробітник, чия робота полягає у залученні «AFOLs» (або дорослих фанатів Lego), які купують набори за 200 доларів», пояснив Джеймс Захн, редактор Toy Insider.

Дійсно, Lego продає набори для дорослих, які значно дорожчі, включаючи набір «Титанік» за 679,99 доларів і «Сокіл тисячоліття» зі «Зоряних війн» за 849,99 доларів.

Ще одна важлива тенденція – дорослі купують колекційні м’які іграшки, які нагадують про Beanie Babies і ляльки Cabbage Patch, що викликали ажіотаж у 1980-х і 1990-х роках.

Вісімдюймові Squishmallows, колекційні іграшки, які виглядають як Humpty Dumpty з різними обличчями, включаючи котів, панд, клоунів і бананів, були найбільш продаваними іграшками в першому кварталі, значною мірою завдяки дорослим колекціонерам, за словами Захна.

Хто такі «кідальти»

Більшість дорослих покупців іграшок – це так звані «кідальти», як Ларсон і Глатфелтер, які зазвичай є чоловіками, захопленими фігурками, колекційними картками та моделями, кажуть експерти.

«Фанати схиляються до чоловіків і більшою мірою до мілленіалів і покоління Х», – сказав Глатфелтер, який вбачає у цій тенденції еволюцію від попередніх поколінь, які збирали дрібнички.

«Це сучасна версія того, як наші бабусі і дідусі збирали фігурки Hummel», – пояснив він.

Зміни в суспільному сприйнятті

Деякі колекціонери чутливі до того, щоб їх називали «кідальтами». Це питання надихнуло Ларсона присвятити цілий сегмент на своєму YouTube-каналі SecretGalaxy для обговорення того, чи «колекціонування фігурок є незручним хобі».

Відповідь, за його словами, є двоякою.

«Суспільне сприйняття» того, що всі іграшки створені для дітей, викликає збентеження, сказав він. З іншого боку, колекціонування іграшок «стало більш прийнятним, оскільки компанії роблять багато речей для дорослих».

«Якщо маленькі пластикові фігурки роблять ваш світ трохи яскравішим», – сказав Ларсон у сегменті, – «тоді не дозволяйте нікому забирати це у вас».

Вартість хобі

Це може бути дорогим хобі, оскільки середній колекціонер витрачає від 300 до 400 доларів на місяць, за словами Ларсона, який зберігає частину своєї колекції на стіні в будинку, який він ділить зі своєю дружиною. Інші предмети зберігаються в шафах, підвалі і різних контейнерах.

Іграшкові індустрії радо вітають кідальтів у своїх скарбницях, але наполягають, що діти завжди будуть головними покупцями іграшок.

Грег Ехерн, президент Toy Association, сказав The Post, що перший квартал зазвичай є найповільнішим часом року для індустрії, припускаючи, що купівельна спроможність дорослих виділилася, оскільки після свят сім’ї менше купують для дітей.

«Основним споживачем завжди будуть діти», – наголосив Ехерн. «Але ми бачимо, що ринок для дорослих набирає обертів і досяг переломного моменту».

А тим часом народжуваність в Японії досягла нового рекордного мінімуму.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.