Після численних затримок, пов’язаних із проблемами розробки та глобальними подіями, ми нарешті дочекалися виходу STALKER 2: Heart of Chornobyl. Сталкер 2 обіцяє бути ще масштабнішим, ніж попередні ігри, з широким спектром нових можливостей, і може потішити як нових гравців, так і давніх шанувальників Зони відчуження.
Відома своєю неймовірно захопливою атмосферою та невблаганною складністю, STALKER 2 є культовою класикою з безперечно унікальною естетикою. Незважаючи на наслідування, небагатьом іграм вдається передати суміш жаху і цікавості, яку демонструє франшиза STALKER. MigNews перерахує вам переваги нової гри і надихне скоріше її випробувати.
Stalker 2 Heart Of Chornobyl: післяігрова підтримка з безкоштовним мультиплеєром
У STALKER 2 вже понад сто годин геймплею, але розробники планують підтримувати гру протягом багатьох років. Наразі вже анонсовано два DLC-розширення, які входять у сезонний пропуск, а також безкоштовні оновлення контенту. Хоча про сюжетне DLC поки мало що відомо, воно, найімовірніше, додасть у гру кілька нових завдань, локацій і зброї.
Одним із найбільш захопливих майбутніх оновлень є планований багатокористувацький режим, який поки що не має приблизної дати виходу, але буде доступний усім гравцям безкоштовно після релізу. Розробники STALKER 2 винесли уроки зі своїх помилок із DLC у минулому, прибравши спірні NFT-видання гри.
Понад 100 годин ігрового процесу
З урахуванням усіх нових матеріалів і функцій, доданих у STALKER 2, час проходження гри різко зріс. За словами розробників, основний сюжет STALKER 2 займе близько 40 годин за одне проходження, а інша частина гри – понад 100 годин геймплею. При цьому жодна з цих годин не пов’язана із повторюваними завданнями або випадково генерованим контентом, адже кожна локація в STALKER 2 створюється вручну.
Хоча STALKER 2 може запропонувати гравцям багато цікавого в їхній подорожі Зоною, навіть з урахуванням кінцівок, не весь контент можна переглянути за одне проходження. Кілька квестових ліній мають різні результати, які можуть вплинути на сюжет гри, надаючи гравцям повну свободу дій при будь-якій зустрічі. Від знищення ворогів нишком, до нападу зі зброєю напереваги або спроб домовитися з менш ворожими супротивниками – дії гравця допоможуть сформувати світ навколо нього.
Stalker 2 Heart Of Chornobyl: поліпшена графіка на рушії Unreal Engine 5
З огляду на високі рекомендовані системні вимоги STALKER, немає нічого дивного в тому, що гра пропонує високоякісну графіку нового покоління. Незважаючи на те що STALKER 2 зазнала деяких візуальних змін за минулі роки, які можна побачити вже навіть у трейлерах, їй вдалося зберегти свій детальний візуальний стиль. Одним із способів досягнення такого рівня якості в STALKER є використання Unreal Engine 5, що дає змогу реалізувати найсучасніші можливості ігрового рушія.
Найцікавішим аспектом використання Unreal Engine в STALKER 2 є те, як це відіб’ється на модах: розробники STALKER 2 підтвердили, що в грі з’явиться офіційна підтримка модів. Моди, створені спільнотою, були ключем до успіху франшизи STALKER, виправляючи багато помилок або додаючи патчі для повної конверсії, які продовжували вливати нове життя у франшизу протягом багатьох років після виходу.
У STALKER 2 це співтовариство буде перенесено на консолі завдяки офіційному програмному забезпеченню для модингу для Xbox у майбутньому. Тому фанатам є на що сподіватися навіть після проходження сюжету STALKER 2.
Елементи виживання для більшого реалізму
STALKER не був би STALKER’ом без захопливих ігрових механік, вважає Screenrant. І саме в цьому випадку в сиквелі з’являються смужки виживання. Протягом усієї гри гравцям доведеться підтримувати рівень фізичного здоров’я своїх персонажів, спати та полювати, виживаючи в суворих умовах. Кожен вихід у смертельно небезпечну Зону відчуження доведеться планувати заздалегідь, запасаючись життєво важливими ресурсами у своєму обмеженому інвентарі.
Ще одна механіка, за якою гравцям доведеться стежити, – це різні небезпечні ділянки по всій Зоні. Оскільки з часом вони почнуть отруювати персонажа, що може вивести з ладу навіть найдосвідченіших сталкерів, якщо не вжити заходів. Незважаючи на те, що механіка виживання – це система «пан або пропав», у STALKER 2 три режими складності, які дадуть змогу краще налаштувати гру під себе.
Stalker 2 Heart Of Chornobyl: створене вручну оточення з унікальними історіями
У кожному з численних оточень гри, створених вручну, гравці зіткнуться з широким спектром унікальних місць, які їм належить відкрити. Завдяки апокаліптичному сеттінгу Зони, гравці зможуть досліджувати культові місця реальної Чорнобильської зони відчуження, але у версії, яка постраждала від багаторічної паранормальної та радіоактивної активності. У покинутих будівлях STALKER 2 мешкають потойбічні істоти або мутовані монстри, в них відчувається жах і самотність.
Кожна з локацій створена вручну, щоб розповісти унікальну історію або надати відданим гравцям нагороди за дослідження. Глибини темної каналізації, гнилі болота та занедбані міські краєвиди – кожна локація, яку можна дослідити, чудово промальована на рушії Unreal Engine у STALKER 2.
Карта, яка значно більша, ніж раніше
Одна з головних особливостей STALKER 2, якою похвалилися розробники, – це величезний розмір карти, що перевершує попередні ігри. Карта площею 60 квадратних кілометрів менша за Сан-Андреас із GTA V лише на 15 км. Але, на відміну від класичної кримінальної гри, у гравців не буде шикарного спортивного автомобіля, на якому можна швидко пересуватися. Завдяки великому оточенню STALKER 2 у гравців буде безліч можливостей досліджувати і грабувати все, що душі завгодно.
Незважаючи на те, що дія відбувається в тому ж Чорнобилі, STALKER 2 вдалося значно розширити його розміри, при цьому склеївши локації попередніх ігор воєдино. В результаті багато з найбільш знакових місць з перших ігор STALKER стали доступні для дослідження в STALKER 2 з більш високою точністю і відкрили раніше закриті області, щоб подарувати нові враження давнім шанувальникам. Досліджуючи величезні локації в STALKER 2, гравці зіткнуться з динамічними циклами дня і ночі та жорстокими аномальними штормами.
Stalker 2 Heart Of Chornobyl: реактивні NPC і квестові механіки
Світ STALKER завжди був наповнений цікавими персонажами зі своїми історіями. А в новій частині серії їх стало ще більше. Використовуючи в STALKER 2 рушій Unreal Engine, розробники змогли застосувати поліпшене захоплення рухів для більш частого використання реалістичної анімації. Завдяки цьому процесу в грі з’явилося ще більше персонажів і NPC, з якими гравці можуть зіткнутися як під час відпочинку біля багаття, так і під час смертельної сутички.
Повідомляється, що у деяких NPC по всьому світу підготовлені сотні годин діалогів, у яких вони розповідають цікаві історії або розповідають про Зону.
Крім самих персонажів, оживляє NPC у STALKER 2 те, як природно вони можуть реагувати на дії гравця. Якщо гравець вирішить розграбувати труп союзника NPC або вчинити на його очах інші злочини, персонажі можуть скасувати квести або навіть стати ворожими залежно від дій. Протягом усієї гри гравцям доведеться вибирати, як взаємодіяти з численними мешканцями Зони. І їхні дії безпосередньо впливають на напрямок розповіді STALKER 2.
Заінтриговані? Тоді пропонуємо дізнатися, як вижити новачкові в Сталкер 2. Ось кілька простих лайфхаків.
Залишити відповідь