Нове обличчя Google: компанія представила оновлений логотип через 10 років

Ця зміна стала частиною адаптації компанії до нових продуктів, зокрема лінійки Gemini.

Американський технологічний гігант Google оголосив про оновлення свого логотипа вперше за 10 років. Це зміна відбулася в рамках адаптації до нових продуктів і сучасних візуальних трендів. Востаннє логотип компанії був змінений у вересні 2015 року, коли Google перейшов на беззарубковий шрифт (sans-serif) і оновив стилізацію літери “G”, використовуючи кольори бренду, пише MigNews.

Цього разу зміни менш помітні, але вони мають важливе значення для естетики та інтеграції Google з новими продуктами. Оновлений логотип тепер має градієнтний ефект, що додає глибини і сучасного вигляду. Такий дизайн більше відповідає новому візуальному стилю продуктів Google, зокрема лінійці продукції Gemini, яку компанія нещодавно анонсувала.

Новий логотип — це частина більшої стратегії, яка включає адаптацію компанії до швидко змінюваного цифрового середовища. Важливість цього оновлення полягає в тому, що Google намагається зберегти свою впізнаваність, водночас оновлюючи свій імідж, щоб відповідати сучасним вимогам користувачів і новим напрямам у розробці продуктів.

Раніше повідомлялось, що Gemini 2.5 Pro від Google тепер доступна безкоштовно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.