Американський технологічний гігант Google оголосив про оновлення свого логотипа вперше за 10 років. Це зміна відбулася в рамках адаптації до нових продуктів і сучасних візуальних трендів. Востаннє логотип компанії був змінений у вересні 2015 року, коли Google перейшов на беззарубковий шрифт (sans-serif) і оновив стилізацію літери “G”, використовуючи кольори бренду, пише MigNews.
Цього разу зміни менш помітні, але вони мають важливе значення для естетики та інтеграції Google з новими продуктами. Оновлений логотип тепер має градієнтний ефект, що додає глибини і сучасного вигляду. Такий дизайн більше відповідає новому візуальному стилю продуктів Google, зокрема лінійці продукції Gemini, яку компанія нещодавно анонсувала.
Новий логотип — це частина більшої стратегії, яка включає адаптацію компанії до швидко змінюваного цифрового середовища. Важливість цього оновлення полягає в тому, що Google намагається зберегти свою впізнаваність, водночас оновлюючи свій імідж, щоб відповідати сучасним вимогам користувачів і новим напрямам у розробці продуктів.
Раніше повідомлялось, що Gemini 2.5 Pro від Google тепер доступна безкоштовно.
Залишити відповідь