Хто стоїть за Hamster Kombat? Засновники найпопулярнішої “тапалки” дали перше інтерв’ю та розповіли про лістинг, airdrop і 1 млрд користувачів

Засновники Hamster Kombat розкривають походження гри та плани щодо другого аірдропу.

Засновники Hamster Kombat розповіли, що їхня команда працює в крипто-сфері з 2013 року та була натхненна Notcoin під час створення гри-клікера в Telegram. Про це повідомляє MigNews з посиланням на The Block. Вони також зазначили, що після першого аірдропу, запланованого на цей місяць, планується другий аірдроп.

З понад 250 мільйонами користувачів, Hamster Kombat, схоже, є лідером серед “клікерних” ігор на платформі Telegram.

Однак, мало що відомо про походження гри чи її творців, оскільки люди у крипто-світі спекулюють щодо майбутнього Hamster Kombat, особливо з наближенням першого аірдропу, запланованого на цей місяць.

У відповідь на питання, надіслані The Block, засновники Hamster Kombat розповіли про походження гри та дали натяки на майбутнє крипто-гри, що приносить заробіток через кліки.

“Hamster Kombat – це більше, ніж просто гра, це світова сім’я, і ми віримо в довгострокову силу спільноти”, – сказали засновники The Block.

Не Notcoin

Погляди творців Hamster Kombat, які будують щось стійке, контрастують з іншими розробниками, які зараз віддаляються від попередніх ітерацій своїх ігор.

У нещодавньому інтерв’ю з The Block, Саша, засновник Notcoin, першої крипто-гри в Telegram, що впровадила модель клікерів, висловив сумніви щодо довговічності таких ігор. “Я не очікую, що вони матимуть стійкість”, – сказав Саша. “З мого погляду, виживуть лише ті ігри, які мають стійкі моделі”.

Як і у першій ітерації Notcoin, мета в Hamster Kombat полягає в накопиченні винагород через кліки. Гравці Hamster Kombat виконують роль CEO криптовалютної біржі та намагаються заробити ігрові монети, керуючи своїм віртуальним бізнесом.

На відміну від більшості крипто-ігор, грати в Hamster Kombat і Notcoin так само легко, як завантажити додаток Telegram, який наразі використовують майже 1 мільярд людей по всьому світу. З вигляду, мільйони користувачів грають в Hamster Kombat в надії згодом перетворити свої ігрові винагороди на реальні гроші після того, як гра нарешті проведе аірдроп токенів для гравців. Нагадаємо, що Pre-market токенів Hamster Kombat на бирже ByBit розпочався нещодавно.

Notcoin провела аірдроп більше 80 мільярдів токенів NOT у травні, що на той час оцінювалося в близько 1 мільярд доларів. Частково успіх Notcoin та його популярність відіграли роль у створенні Hamster Kombat.

“Ми були натхненні успіхом Notcoin та популярністю соціальних ігор 2010-х років. Тому ми взяли краще з обох і додали нашу філософію єдності та багато освітнього контенту”, – розповіли засновники Hamster Kombat The Block.

Цікаво, що засновники гри також сказали, що їх надихнули мем-акції та соціальні медіа під час створення Hamster Kombat. “Ми значною мірою були натхненні історією GameStop і Reddit, де роздрібні інвестори показали свою силу над Wall Street”, – сказали вони.

Незважаючи на те, що вони вирішили залишитися анонімними, засновники гри зазначили, що команда Hamster Kombat має досвід як у геймінгу, так і у блокчейн-розробці, і працює в крипто-сфері з 2013 року.

Другий аірдроп

На запитання щодо шансів гри на виживання після першого аірдропу, запланованого на цей місяць, засновники Hamster Kombat висловили оптимізм. Вони зазначили, що вже планується другий аірдроп.

“Гра продовжуватиметься, і буде другий сезон з другим аірдропом протягом наступних двох років”, – сказали вони. “Ми думаємо, що токен, який належатиме мільйонам користувачів по всьому світу, має величезну цінність сам по собі”.

Як і його конкуренти на платформі Telegram, Notcoin та Catizen, Hamster Kombat використовує блокчейн TON. З огляду на зростаючу популярність ігор, активність на блокчейні останнім часом значно зросла. За останні місяці кількість транзакцій та щоденних активних гаманців у мережі значно збільшилася. Також зараз відбувається премаркет токенів Hamster Kombat на біржі Gate.io.

Одночасно, тонкоїн блокчейну став дев’ятим найбільшим токеном у світі за ринковою капіталізацією. Ринкова капіталізація тонкоїну наразі становить понад 18 мільярдів доларів, за даними The Block Price Page.

Боротьба з ботами

Щоб захистити цілісність гри, засновники Hamster Kombat сказали, що планують боротися з використанням ботів. “Ми бачимо всіх, хто намагається затопити ботами, і будемо їх очищувати перед листингом”, – сказали вони. “Notcoin вдалося заборонити близько 20% бот-акаунтів, ми спробуємо зробити те ж саме … Використання ботів та шахрайство з реферальними програмами буде покаране”.

Невідомо, скільки ботів допомагають складати понад 250 мільйонів користувачів, яких проект стверджує, що грають у Hamster Kombat.

Окрім боротьби з ботами, команда Hamster Kombat також зазначила, що немає планів запобігати користувачам грати на декількох пристроях.

Місія досягти 1 мільярда людей

Незважаючи на те, наскільки серйозними та щирими вони є, засновники Hamster Kombat здаються відданими досить ідеалістичній програмі наразі.

“Ми є проектом, спрямованим на навчання та розваги, створеним з метою масового впровадження. І наша місія – досягти 1 мільярда людей по всьому світу, які будуть частиною цього проекту та навчатимуться про блокчейн і світ web3”, – сказали вони. “Ми також дбаємо про фінансову грамотність та універсальний базовий дохід, і, схоже, ми стаємо одним із найбільших проектів у цій галузі”.

Якщо ви шукаєте аналогічні проєкти як Hamster Kombat, то рекомендуємо ознайомитись з нашим матеріалом “5 найпопулярніших тапалок схожих на Notcoin“.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.