Site icon Медіа Інформаційний Гід

Укрзалізниця підвищує вартість проїзних квитків і розробляє особливу модель

Укрзалізниця модернізує свій підхід до пасажироперевезень

Укрзалізниця підвищує вартість проїзних квитків і розробляє особливу модель

УЗ анонсувала масштабну реформу тарифної політики, яка обіцяє змінити підходи до формування цін на квитки.

Про це розповідає MigNews із посиланням на заяву керівника пасажирського напряму УЗ Олександра Перцовскього в інтерв’ю Forbes.

Вищезазначені нововведення, за словами керівника пасажирського напряму компанії, мають на меті адаптацію до сучасних економічних викликів і можуть істотно вплинути на пасажирів по всій країні. Основні зміни торкнуться не лише самих тарифів, але й їхнього формування, що базуватиметься на популярності маршрутів, часу доби і рівні інфляції.

Популярність маршрутів

Одним із ключових аспектів нової тарифної політики стане врахування популярності окремих маршрутів. «Укрзалізниця» планує впровадити диференційовану систему цін, де вартість квитків залежатиме від попиту на конкретний напрямок. Чим більше пасажирів користуються певним маршрутом, тим вищою може бути його вартість. Цей підхід дозволить компанії збільшити доходи на найбільш популярних напрямках і водночас зберегти доступні ціни на менш затребувані рейси, забезпечуючи збалансоване використання ресурсів.

Час доби

Ще одним нововведенням стане врахування часу доби при формуванні тарифів. Подорожі в години пік, коли навантаження на інфраструктуру найбільше, можуть коштувати більше, ніж поїздки в менш популярний час. Це не лише дозволить компанії оптимізувати пасажиропотоки, але й стимулюватиме рівномірний розподіл навантаження протягом дня. Пасажири, які зможуть підлаштувати свої подорожі під новий графік, матимуть змогу заощадити, вибираючи менш затребуваний час для подорожі.

Інфляція

Новий підхід до тарифної політики також враховуватиме економічні фактори, зокрема рівень інфляції. Це дозволить «Укрзалізниці» оперативно реагувати на економічні зміни і підтримувати фінансову стабільність компанії. Тарифи будуть коригуватися відповідно до економічної ситуації в країні, що сприятиме збереженню інвестицій у модернізацію інфраструктури та покращення сервісу.

Але вищеописане – це не єдина ініціатива, а наразі ще й ведеться дискурс, чи закриватимуть Телеграм в Україні.

Вийти з мобільної версії сайту