Якщо ви хочете, щоб ваші ролики в Instagram стали вірусними, пошук і використання трендових аудіозаписів у поєднанні з вашим контентом – ключовий момент. Трендові звуки на Instagram просто мають на увазі набір треків, які часто використовуються користувачами Instagram по всьому застосуну, відкриваючи ваш контент для ширшої аудиторії завдяки їхній вірусній чарівності. Якщо ви не знаєте, як знайти популярну музику для ваших Рілс, не хвилюйтеся.
MigNews підготував для вас керівництво, щоб дізнатися всі ефективні методи пошуку трендових звуків в Instagram і побачити, як ваші ролики злітають угору в стрічці кожного користувача.
Що таке трендове аудіо на Instagram?
Любителі Instagram знають, як це працює. Для тих, хто ще не зрозумів, як домогтися успіху в створенні контенту, трендове аудіо в Instagram – це будь-яка мелодія, діалог або звук, які буквально супроводжують багато вірусних роликів на платформі. Наприклад, пісня Сабріни Карпентер «Please Please Please Please» наробила багато галасу в Instagram.
У минулому ми вже бачили багато модних звуків, таких як Match My Freak, Gimme! Gimme! Gimme!, Cheri Cheri Lady та інші очолюють список вірусних аудіо. Ці пісні стають популярними, оскільки їх використовують або зберігають частіше, ніж інші, незалежно від того, наскільки вони свіжі або старі.
Як знайти популярну музику для ваших Рілс: шукайте стрілку поруч зі звуком
Перейдіть на сторінку Explore або на вкладку Reels, де ви знайдете безліч трендових роликів і відповідних їм аудіозаписів. Перегортаючи ролики, шукайте стрілку, спрямовану вгору, поруч зі звуком. Ця стрілка вказує на те, що конкретне аудіо перебуває в тренді. Коли ви натиснете на пісню, ви потрапите на інформаційну сторінку, де буде вказано, звідки взято аудіо і скільки роликів було зроблено на його основі.
Неважливо, що аудіо має меншу кількість роликів, якщо поруч із ним є стрілка, краще використовувати цю пісню, щоб виділити свій контент.
Використовуйте функцію Instagram ‘Reels Trends’, щоб знайти останні трендові звуки
Минулого року Instagram запустив функцію Reels Trends для всіх творців, щоб легко знаходити модні аудіо та хештеги. Творці можуть знайти її на своїй професійній панелі. Згідно з Meta, ви зможете побачити наймодніші пісні на Reels, дізнатися, скільки разів використовувалося аудіо, торкнутися його, щоб використовувати, або зберегти аудіо для себе.
Чи знали ви, що можна додати до 20 звукових доріжок Рілс? Про нову функцію ми розповідали в цьому матеріалі.
Перевіряйте щотижневий звіт про тренди на акаунті Instagram «Творці»
Цей пункт – справжній порятунок для нас. Якщо ви не знаєте, існує спеціальний акаунт «Творці Instagram», де ви можете отримувати щотижневий звіт про головні тренди Instagram Reels, а також деякі справді цікаві зламування алгоритмів, поради та рекомендації з редагування та багато іншого. Зробіть собі і своєму акаунту величезну послугу, слідуючи за ними.
Як знайти популярну музику для ваших Рілс: подивіться, що зараз у тренді на TikTok
Дуже часто тренди TikTok пізніше переходять в Instagram і починають набирати обертів. Тому, якщо ви не використовуєте свій профіль TikTok, ви втрачаєте можливість подвоїти шанси на успіх ваших роликів. Негайно перейдіть на сторінку TikTok Discover і розпочніть своє дослідження. Будьте на крок попереду!
Просто наберіть у рядку пошуку TikTok «вірусні звуки» або «трендові аудіо» і зверніть особливу увагу на ті, що відзначені як популярні. Щойно ви знайдете відповідне аудіо, створіть контент з його використанням в Instagram.
Як знайти популярну музику для ваших Рілс: використовуйте рядок пошуку в Instagram
Ще один чудовий спосіб знайти трендові аудіо для роликів в Instagram – це простий пошук. Зайдіть на свою сторінку Explore/Discover і введіть «trending audio» в рядок пошуку. Якщо ви хочете знайти щось більш конкретне, що відповідає вашому жанру контенту, наприклад, «готуй зі мною» або «ранкова процедура з догляду за шкірою», ви можете набрати те ж саме в рядку пошуку і подивитися, що більшість творців використовували як аудіо.
Як знайти популярну музику для ваших Рілс: підпишіться на трендові акаунти
Для всіх ледачих Instagram-щиків, які просто не можуть самостійно виконати пошук, найкраще підписатися на авторитетного блогера, який стежить за останніми тенденціями. Оскільки їхні ролики знаходять відгук у більшої аудиторії, варто використовувати аудіо, яке вони використовують, у своєму контенті.
Деякі люди з цікавістю поставилися до нової соцмережі Threads. Але що це таке? І чи корисна вона для підприємців? Читаємо відповіді тут.
Залишити відповідь