Threads, порівняно новий текстовий соціальний застосунок від Meta, захопив світ соціальних мереж. Після першого запуску до нього приєдналося понад 100 мільйонів користувачів, і здавалося, що Threads прагне обігнати свого конкурента, Twitter. Тепер, коли пил влягся, бренди задаються питанням, що взагалі таке Threads? Якою має бути їхня стратегія щодо Threads і чи варто їм вкладати час і сили в застосунок?
Директорка із соціальних медіа Дейну Хеннінгер розповіла про те, що вона думає про застосунок, про плюси та мінуси приєднання до нього і про те, яким він бачиться в майбутньому. MigNews ділиться її думкою.
Що таке застосунок Threads?
Threads – це новий застосунок, створений Instagram, який дуже схожий на Twitter. Він заснований на тексті, має обмеження в 500 слів для кожного повідомлення і, як можна припустити з назви, дозволяє відповідати на повідомлення, створюючи теми.
Користувачі можуть використовувати свій акаунт в Instagram для реєстрації в Threads і безперешкодно стежити за всіма акаунтами, за якими вони вже стежили в Instagram. Це сприяло тому, що Threads став найшвидше завантажуваним застосунком із понад 30 мільйонами завантажень усього за 16 годин.
Приєднатися до Threads неймовірно просто завдяки його інтеграції з Instagram:
- Завантажте застосунок Threads із магазину застосунків.
- Увійдіть у систему, використовуючи свій акаунт в Instagram.
- Відредагуйте свій профіль (зробіть акаунт публічним або приватним, змініть біографію тощо).
- Зробіть свій перший пост!
Незважаючи на початковий ажіотаж навколо запуску застосунку, за даними MarketWatch, щоденних активних користувачів Threads стало на 25% менше, ніж під час запуску, а час, проведений у застосунку, скоротився всього до п’яти хвилин на день.
Це може означати, що ажіотаж буде сходити нанівець, а користувачі вважатимуть за краще витрачати час на інші застосунки. Однак, з огляду на інтеграцію з Instagram, з часом цей застосунок може виявитися більш ефективним для брендів, ніж Twitter. Час покаже!
Хеннінгер вважає, що Threads стане застосунком для створення спільноти та спілкування з підписниками. Вона також зазначає, що Threads може виступати в якості ресурсу для обслуговування клієнтів, який буде більш зручним, оскільки він заснований на текстових повідомленнях. Взаємодіяти з клієнтами тут може бути простіше, ніж в Instagram.
З тим, що таке Threads, ми розібралися. Давайте ж дізнаємося, чи корисний він вам буде для ведення бізнесу.
Переваги програми Threads для бізнесменів
- Миттєве збільшення числа підписників. Одна з головних особливостей Threads полягає в тому, що ви можете автоматично стежити за всіма акаунтами в Threads, на яких ви вже підписані в Instagram. Бренди з великою кількістю підписників в Instagram миттєво отримують більшу кількість підписників у Threads, оскільки більшість користувачів реєструються і вибирають підписку на всі акаунти, за якими вони стежили в Instagram. Це величезна перевага для брендів, якщо у вас вже є база підписників на Instagram. Threads – це ще один спосіб залучити їх до співпраці та продовжити будувати відносини!
- Збільшення кількості переглядів і залученості. Будь-який новий застосунок відкриває широкі можливості для збільшення кількості переглядів і залученості. У міру старіння платформ алгоритми змінюють пріоритети, і часто залученість бренду опиняється за межею, яку потрібно підвищувати для збільшення охоплення. Скористайтеся цим часом, щоб збільшити кількість переглядів і залученість свого облікового запису до внесення змін у застосунок. Якщо ви створите зацікавлену і віддану аудиторію в застосунку зараз, це піде вам на користь у майбутньому.
- Відсутність необхідності в контенті. На відміну від Instagram і TikTok, Threads не є платформою, що базується на контенті, тому вам не потрібно вкладати кошти у створення додаткових креативних фотографій, GIF або відео для платформи. Ви можете легко створювати бесіди і пости без зображень, що робить цю платформу менш трудомісткою в даний час.
У вас вдома немає світла? Чи можна якось підключити інтернет без нього? Вам потрібні ці прості поради.
Недоліки програми Threads для бізнесменів
- Додаткова платформа для управління. Одна з головних проблем Threads для брендів, творців контенту і менеджерів соціальних мереж полягає в тому, що це ще один соціальний канал, яким потрібно керувати, що вимагає додаткових ресурсів для створення контенту. Навіть якщо вам не потрібно розробляти новий креатив для цієї платформи, вам все одно доведеться вигадувати текстовий контент для публікації, який відповідатиме вашому бренду.
- Відсутність можливостей планування та звітності. Звичайно, ви можете розрахувати приблизний відсоток залученості, ґрунтуючись на кількості підписників і кількості лайків/відповідей, але він не такий повний, як у більш відомих застосунках.
- Потенційно низька залученість. Хеннінгер попереджає, що Threads може не бути застосунком з високою залученістю ні зараз, ні в майбутньому. Історично склалося так, що бренди не отримували великої кількості користувачів на таких текстових соціальних каналах, як Twitter, тому після того, як галас вщухне, бренди можуть не отримати великої кількості користувачів.
- У Threads відсутня функція прямих повідомлень (є можливість надсилання публікацій з Threads в особисті повідомлення Instagram), що виключає можливість приватного спілкування з питань обслуговування клієнтів.
Дізнайтеся, які нововведення з’явилися в Instagram Reel за останній час. Ви будете приємно здивовані!
Залишити відповідь