Національний поштовий оператор «Укрпошта» укладає стратегічну угоду з китайським маркетплейсом TEMU, який користується великою популярністю серед українців.
Цю інформацію повідомив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський у своєму дописі в Facebook, пише MigNews.
Після успішного тестування послуги у вересні, Temu та Укрпошта запустили спеціалізоване рішення для доставки, адаптоване до потреб українських споживачів. Під час тестового періоду Укрпошта обробила понад 1,5 млн відправлень від Temu, що підтверджує великий попит на ефективну доставку в регіоні.
Це партнерство поєднує інноваційну бізнес-модель Temu та розгалужену мережу Укрпошти, яка налічує понад 30 000 точок обслуговування по всій Україні. Завдяки цьому, відправлення доставляються протягом трьох днів після прибуття в країну, що значно підвищує швидкість і надійність доставки для клієнтів.
Смілянський зазначив:
Ми вражені стрімким розвитком Temu на глобальному рівні та їхнім швидким виходом на український ринок. Це партнерство дозволяє нам забезпечувати українців необхідними товарами вчасно і з потрібною швидкістю доставки.
Він також додав, що Укрпошта планує відкрити другий центр обробки міжнародних відправлень, що дозволить доставляти 95% міжнародних посилок протягом двох днів після їх прибуття в Україну.
Нагадаємо, що скоро в Україні з’являться перші поштомати «Укрпошти».
Залишити відповідь