Український сервіс Uklon запустив рекламну цифрову платформу Uklon Ads, що працює на основі їхнього застосунку, повідомляє MigNews з посиланням на джерело AIN.
Платформа орієнтована на корпоративних клієнтів середнього та великого бізнесу, які зможуть реалізовувати рекламні та маркетингові кампанії через застосунок.
Додаток пропонує різні рекламні інструменти, такі як банерна статична та анімована реклама під час поїздки, інформаційні повідомлення у форматі сторіз, push- і pop-up сповіщення. Також бізнес матиме можливість брендувати автомобілі відповідно до своїх вимог.
CEO Uklon Сергій Гришков розповів:
Ми тестували Uklon Ads майже 6 місяців і за цей час побачили гарні результати — рекламні активності із десятками провідних українських брендів, яким ми забезпечили понад 30 млн різноформатних показів у нашому застосунку.
На даний момент Uklon Ads вже співпрацює з понад 25 брендами в таких категоріях, як FMCG, Food Tech, Retail, E-commerce, Telecom, банки та фінанси. Список партнерів продовжує зростати.
Днями повідомлялось, що у застосунку «Армія+» з’явилась нова функція, з якого детально ви можете ознайомитися тут.
Залишити відповідь