Завтра застосунку та порталу «Дія» виповнюється п’ять років. За цей час сервіс значно розширив свої можливості, запропонувавши понад 40 електронних сервісів і 130 державних послуг. Міністерство цифрової трансформації України вже окреслило ключові напрямки розвитку платформи, серед яких інтеграція штучного інтелекту, розширення послуг для водіїв та цифровізація нотаріату, пише MigNews.
Що нового з’явиться у «Дії»?
✅ ШІ-помічник для користувачів та бізнесу
Незабаром у «Дії» з’явиться штучний інтелект, який допомагатиме громадянам вирішувати питання, пов’язані з держпослугами. Також для партнерів вже працює ШІ-чатбот «Наталка», що допомагає інтегрувати сервіси «Дії» у бізнес-процеси.
✅ Розширені послуги для водіїв
Водії отримають ще більше можливостей у застосунку:
- Перереєстрація автомобіля
- Зміна техпаспорта
- Реєстрація авто після розмитнення
✅ Сервіс «еКонсул» для українців за кордоном
Українці, які перебувають за кордоном, зможуть оформити в «Дії»:
- Закордонний паспорт або ID-картку
- Водійське посвідчення
- Картку платника податків
Отримати документи можна буде за місцем перебування.
✅ «еНотаріат» — цифровізація нотаріальних послуг
Нова система об’єднає всі нотаріальні процеси, що значно спростить реєстрацію юридичних документів.
✅ Автоматичне оновлення документів після зміни прізвища
З’явиться комплексна послуга, яка дозволить швидко переоформлювати всі необхідні документи при зміні прізвища.
✅ Цифровізація процесів, пов’язаних із втратою близьких
На першому етапі планується:
- Отримання свідоцтва про смерть
- Державна реєстрація смерті
- Передача даних у відповідні реєстри
- Оформлення допомоги на поховання
За п’ять років «Дія» стала ключовим цифровим майданчиком для українців, і її розвиток не зупиняється. Інтеграція нових послуг і штучного інтелекту значно спростить взаємодію громадян із державою та забезпечить швидкий доступ до необхідних документів і сервісів онлайн.
Дізнайтесь, що таке медичні сповіщення в «Дії» і для чого вони потрібні.
Залишити відповідь