Apple представив новий iPhone зі штучним інтелектом. Скільки доведеться заплатити за інновацію?

Apple багато в чому розраховує на те, яким буде iPhone 16, і сподівається, що клієнти будуть спокушені купувати останні моделі, залучені новими можливостями штучного інтелекту.

Apple у понеділок анонсував новий iPhone, створений для генеративного штучного інтелекту, оскільки він прагне збільшити продажі та продемонструвати, що не відстає в технологічній гонці, пише MigNews з посиланням на джерело The New York Times.

Технологічний гігант багато в чому розраховує на те, яким буде iPhone 16, і сподівається, що клієнти будуть спокушені купувати найновіші моделі, залучені новими можливостями ШІ.

Виконавчий директор Apple Тім Кук на заході в штаб-квартирі виробника iPhone у Кремнієвій долині, заявив:

Ми дуже раді представити перші iPhone, розроблені з нуля для Apple Intelligence та її проривних можливостей.

З 39 мільярдами доларів продажів у минулому кварталі iPhone становить приблизно 60 відсотків доходу Apple і залишається основним входом до послуг компанії, таких як Apple Store або Apple TV, які стають дедалі більшою частиною бізнесу.

Apple тільки-тільки виходить із тривалого спаду продажів, оскільки користувачі все довше користуються старими моделями.

Apple Intelligence — це новий набір функцій програмного забезпечення для всіх пристроїв, про який було анонсовано в червні на щорічній конференції розробників компанії, де також було оголошено про партнерство з виробником ChatGPT OpenAI.

Презентація iPhone з ШІ. Джерело: YouTube.

Очікується, що Apple адаптує нові навушники AirPod і смарт-годинник, щоб скористатися можливостями штучного інтелекту та цифровим помічником Siri. У довгостроковій перспективі Apple може кардинально змінити роботу iPhone завдяки «надпотужній Siri».

Скільки доведеться заплатити за інновацію?

Ціна нових моделей буде стартувати від 799 доларів США за базову версію iPhone 16. Для тих, хто зацікавлений у більшій і вдосконаленій версії, iPhone 16 Plus буде доступний від 899 доларів США. Це дозволяє покупцям вибрати між більш доступною базовою моделлю та розширеними можливостями Plus-версії. У продажу обидві новинки з’являться 20 вересня.

Зазначимо, що Samsung також продемонстрував штучний інтелект у ряді споживчих електронних продуктів, намагаючись збільшити своє лідерство у світових продажах смартфонів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.