Днями вийшов вражаючий проморолик довгоочікуваного бою-реваншу між Тайсоном Ф’юрі та Олександром Усиком пише MigNews. Це не просто анонс події, а справжнє кінематографічне шоу, яке ще більше інтригує та налаштовує на грандіозний бій. Промо-відео виглядає, як прев’ю до довгоочікуваного голлівудського фільму, а не як звичайне рекламне відео для боксерського поєдинку.
Про вихід проморолика повідомив в Instagram-акаунті Туркі Аль-Шейх — радник Саудівської Аравії при Королівському дворі в ранзі міністра та голови Загальних розваг країни.
Тизер показує, як обидва бійці, де б вони не були — від терапевтів та медсестер до дружин і батьків — бачать обличчя один одного. Це відчуття постійної присутності суперника створює враження, що між ними вже існує невидимий, але потужний зв’язок.
Відео зняли фахівці BigTime Creative Shop — рекламного агентства, яке є одним із найбільш швидко зростаючих на Близькому Сході та в Північній Африці. Очевидно, творці надихалися популярними музичними кліпами, такими як «Come To Daddy» від Aphex Twin, «Where’s Your Head At» від Basement Jaxx, а також кліпом ASAP Rocky, знятим у Києві. Цей стиль, поєднаний з напруженою атмосферою, надає тизеру особливого динамізму та емоційної напруги, яка підвищує очікування від майбутнього бою.
Бій-реванш між Тайсоном та Олександром відбудеться вже 21 грудня, і фанати боксу по всьому світу з нетерпінням чекають цієї події.
Залишити відповідь