Серія S.T.A.L.K.E.R. стала культовим продуктом української ігрової індустрії, яка відкрила шлях українським розробникам на міжнародний ринок.
Про це повідомляє MigNews.
Історія Сталкера
Запущена у 2007 році студією GSC Game World, перша гра — «S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля» — зібрала фанатів з усього світу, приваблюючи їх унікальним поєднанням survival horror, RPG та альтернативного бачення зони відчуження навколо Чорнобильської АЕС.
Після успіху «Тіні Чорнобиля» серія розвивалася: у 2008 році вийшла «S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо», що слугувала передісторією оригіналу.
У 2009 році серію продовжила гра «S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип’яті», події якої відбуваються після основної гри. Сюжет розповідає про урядову операцію, яка ставить собі за мету дослідити зону з повітря, однак гелікоптери зазнають катастрофи. На з’ясування обставин цієї трагедії відправляють головного героя — колишнього сталкера й агента СБУ, який має розкрити таємниці зони. Ці дві частини суттєво розширили всесвіт гри, детально розкриваючи ігрову реальність та її персонажів.
Чому на Сталкер 2 чекали так довго?
Уперше проєкт S.T.A.L.K.E.R. 2 був анонсований у 2010 році, однак вже через рік студія GSC Game World призупинила свою діяльність через низку фінансових труднощів та управлінську кризу. Закриття компанії стало серйозним ударом для фанатів, які очікували продовження культової серії.
Частина співробітників, які залишили GSC Game World, створили власну студію — 4A Games, що згодом випустила не менш популярну серію шутерів Metro, зміцнивши свою позицію на ринку відеоігор.
Після відновлення діяльності у 2014 році GSC Game World сконцентрувала зусилля на розробці гри «Козаки 3», оскільки продовження серії S.T.A.L.K.E.R. вимагало значних інвестицій.
Знайти видавця, який підтримав би настільки амбітний та складний проєкт, виявилося непростим завданням. До того ж, на той момент власний ігровий рушій студії був морально застарілим і потребував модернізації, що додатково ускладнювало розробку.
Щоб відповідати сучасним вимогам гравців і реалізувати задум із відкритим світом, нелінійною історією та високим рівнем графічної деталізації, студія обрала сучасну платформу Unreal Engine 5. Перехід на цей рушій дозволив GSC Game World реалізувати масштабні ідеї та забезпечити відчутну якість візуальних ефектів і глибоку інтерактивність, що є надзвичайно важливим для ігор такого жанру.
Втім, також важливим кроком для кожного геймера може бути придбання досконалих гаджетів – саме тому технічні експерти розповіли про те, як правильно придбати планшет.
Залишити відповідь