Український виробник їжі для котів і собак розпочав експорт продукції на ринок Південної Кореї

Український виробник їжі для котів і собак розпочав експорт продукції на ринок Південної Кореї.

З 17 червня бренди компанії Optimeal і Club 4 Paws стали доступними на 12 корейських інтернет-майданчиках, що стало важливим кроком для подальшого розширення експортної географії, пише Mignews.

За даними Kormotech, 2023 рік компанія завершила з оборотом у $152 млн, збільшивши частку продажів за кордоном до 31%. Petfood-ринок Південної Кореї є третім за розміром у Східній Азії після Китаю і Японії та втричі перевищує український у грошовому обсязі. Особливістю цього ринку є те, що 67% продажів petfood-продукції відбувається через інтернет-канали.

Перші поставки продукції Kormotech до Південної Кореї розпочалися наприкінці травня, коли було вивантажено два контейнери сухого та вологого корму Optimeal і Club 4 Paws, загальною вагою 24 тонни. Владислав Мазуркевич, менеджер з розвитку експортних ринків Азії у компанії Kormotech, зазначив, що суперпреміальні та преміальні лінійки харчування для котів і собак уже представлені на таких корейських платформах, як Naver, Coupang, G-market, 11th St., Lotte On та інших.

До кінця року Kormotech планує розпочати співпрацю з мережами зоомагазинів і ветеринарних клінік у Південній Кореї, що дозволить значно розширити присутність бренду на ринку.

Kormotech був заснований у 2003 році і наразі має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент продукції компанії налічує понад 650 позицій, які реалізуються у 42 країнах світу. Минулого року компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі у Фінляндії та активно розвивається на ринках Іспанії та Італії.

Читайте також матеріал з коментарями Андрія Веревського про реформи Зеленського, делістинг Кернел з Варшавської біржі та майбутнє України у ЄС.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *