Site icon Медіа Інформаційний Гід

Штучний дефіцит квитків від Укрзалізниці: як компанія збирає інформацію про клієнтів

Штучний дефіцит квитків від Укрзалізниці: як компанія збирає інформацію про клієнтів

Штучний дефіцит квитків від Укрзалізниці: як компанія збирає інформацію про клієнтів. Джерело: 5 Канал.

Укрзалізниця запровадила нову функцію, яка обіцяла покращити процес купівлі квитків, але викликала серйозні нарікання.

У новому оновленні застосунку Укрзалізниці з’явилася кнопка «Відстежувати вільні місця», яка мала полегшити процес відстеження наявних квитків. Проте нововведення виявилося не таким зручним, як очікувалося.

За словами технічного спеціаліста Олександра Краковецького, щоб скористатися цією функцією, користувачам необхідно авторизуватися через Дія.Підпис. Це означає, що компанія збирає не тільки особисті дані, але й податкову інформацію, пише MigNews з посиланням на ТГ-Канал Труха.

Окрім того, функція «Відстежувати вільні місця» не дозволяє просто відстежувати вільні місця. Вона працює виключно в рамках автоматичної купівлі квитка, що обмежує її практичну цінність для багатьох пасажирів. Ще одним недоліком є те, що функція не підтримує найпопулярніші напрямки, де квитки найскладніше купити, а також закінчує свою роботу за годину до відправлення, коли зазвичай з’являються вільні місця після зняття броні.

Це нововведення, замість того щоб поліпшити доступ до квитків, фактично сприяє збереженню дефіциту і створює додаткові труднощі для пасажирів. Також стало відомо, що Укрзалізниця може зазнати збитків, незважаючи на рекордні обсяги перевезень, що свідчить про проблеми в управлінні компанією після нещодавньої зміни менеджменту.

Вам також буде цікаво дізнатися, як вирішити проблему руйнування доріг вантажівками за рахунок Укрзалізниці.

Вийти з мобільної версії сайту