Чому Укрпошта роздавала листоношам курячі лапки: у компанії пояснили незвичну практику

Працівникам видавали курячі ноги як імпровізований засіб безпеки.

У минулі роки Укрпошта закуповувала курячі лапи з доволі незвичною метою — для захисту листонош від нападів бродячих собак. Про це в інтерв’ю проєкту HackYourMom розповів генеральний директор компанії Ігор Смілянський.

Як зазначив очільник держпідприємства, працівникам видавали курячі ноги як імпровізований засіб безпеки. У разі зустрічі з агресивним собакою, листоноша мав можливість кинути курячу лапу, щоб відволікти тварину та уникнути потенційного нападу.

Смілянський пояснив:

Укрпошта закупляла курячі ноги. Це були заходи безпеки. Коли листоноша йде, і на неї біжить собака, вона повинна дістати курячу ногу і кинути її, щоб відволікти тварину.

За його словами, такий підхід був не тільки ефективним, а й доволі екологічним, адже не шкодив довкіллю і не вимагав використання агресивних засобів захисту.

У жартівливому тоні Смілянський також згадав свою розмову з представником компанії McDonald’s, коли поцікавився, куди зникають курячі ноги після виробництва бургерів.

Він пожартував:

А ноги де? Всі ноги — в нас.

Попри оригінальність ідеї, компанія вже відмовилася від цієї практики. Як наголосив Смілянський, нині Укрпошта застосовує більш сучасні та професійні засоби захисту персоналу, хоча конкретних деталей він не розкрив.

Варто зазначити, що листоноші нерідко стикаються з небезпекою під час своєї роботи, особливо в сільській місцевості, де контроль за бродячими тваринами менш ефективний. Тож питання їхньої безпеки залишається актуальним, і компанії доводиться шукати як креативні, так і практичні рішення.

Дізнайтесь, як партнерство Укрпошти з китайським Temu вплине на доставку посилок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.