Соціологічне дослідження, проведене Центром Разумкова, дає зрозуміти основні тенденції в економічному житті українських сімей. Результати опитування демонструють глибоке розшарування у рівні добробуту.
Про це розповідає MigNews із посиланням на Центр Разумкова.
Згідно з даними, лише 1,2% опитаних заявили, що можуть дозволити собі будь-які покупки, тоді як майже 9,1% зізналися, що їм не вистачає коштів навіть на продукти харчування. 32% опитаних відзначили, що вистачає лише на їжу, але купувати новий одяг важко.
У той час, як 48% можуть дозволити собі як їжу, так і одяг, але на дорожчі покупки, такі як побутова техніка, їм доводиться відкладати. Крім того, 7,4% респондентів відзначили, що здатні забезпечити всі поточні потреби, але для дорогих покупок, наприклад, автомобіля, доводиться накопичувати заощадження.
Опитування, яке охоплює працюючих громадян, показало, що їхній фінансовий стан дещо стабільніший. Серед працюючих українців 56,9% відзначили, що можуть дозволити собі як їжу, так і одяг, тоді як на покупки високої вартості їм доводиться заощаджувати.
Опитування було проведене серед населення на контрольованих Україною територіях і включало 2016 респондентів. Його результати дозволяють краще зрозуміти економічні потреби і проблеми різних груп населення.
Окрім того, Підласа розповіла, з яких коштів взяли «тисячу Зеленського» для українців.
Залишити відповідь