Медіа Інформаційний Гід

Що таке Threads, які переваги та недоліки застосунку для бізнесу

Threads быстро стал вирусным, однако постепенно его популярность пошла на спад. Некоторые люди задаются вопросом, нужно ли им вообще пользоваться этой соцсетью, Источник: pexels.com

Threads, порівняно новий текстовий соціальний застосунок від Meta, захопив світ соціальних мереж. Після першого запуску до нього приєдналося понад 100 мільйонів користувачів, і здавалося, що Threads прагне обігнати свого конкурента, Twitter. Тепер, коли пил влягся, бренди задаються питанням, що взагалі таке Threads? Якою має бути їхня стратегія щодо Threads і чи варто їм вкладати час і сили в застосунок?

Директорка із соціальних медіа Дейну Хеннінгер розповіла про те, що вона думає про застосунок, про плюси та мінуси приєднання до нього і про те, яким він бачиться в майбутньому. MigNews ділиться її думкою.

Що таке застосунок Threads?

Threads – це новий застосунок, створений Instagram, який дуже схожий на Twitter. Він заснований на тексті, має обмеження в 500 слів для кожного повідомлення і, як можна припустити з назви, дозволяє відповідати на повідомлення, створюючи теми.

Користувачі можуть використовувати свій акаунт в Instagram для реєстрації в Threads і безперешкодно стежити за всіма акаунтами, за якими вони вже стежили в Instagram. Це сприяло тому, що Threads став найшвидше завантажуваним застосунком із понад 30 мільйонами завантажень усього за 16 годин.

Приєднатися до Threads неймовірно просто завдяки його інтеграції з Instagram:

  1. Завантажте застосунок Threads із магазину застосунків.
  2. Увійдіть у систему, використовуючи свій акаунт в Instagram.
  3. Відредагуйте свій профіль (зробіть акаунт публічним або приватним, змініть біографію тощо).
  4. Зробіть свій перший пост!
Що таке Threads, які переваги та недоліки застосунку для бізнесу
Хоча Threads може підвищити залученість для вашої компанії та бізнесу, чи є майбутнє у платформи, покаже час, Джерело: pexels.com

Незважаючи на початковий ажіотаж навколо запуску застосунку, за даними MarketWatch, щоденних активних користувачів Threads стало на 25% менше, ніж під час запуску, а час, проведений у застосунку, скоротився всього до п’яти хвилин на день.

Це може означати, що ажіотаж буде сходити нанівець, а користувачі вважатимуть за краще витрачати час на інші застосунки. Однак, з огляду на інтеграцію з Instagram, з часом цей застосунок може виявитися більш ефективним для брендів, ніж Twitter. Час покаже!

Хеннінгер вважає, що Threads стане застосунком для створення спільноти та спілкування з підписниками. Вона також зазначає, що Threads може виступати в якості ресурсу для обслуговування клієнтів, який буде більш зручним, оскільки він заснований на текстових повідомленнях. Взаємодіяти з клієнтами тут може бути простіше, ніж в Instagram.

З тим, що таке Threads, ми розібралися. Давайте ж дізнаємося, чи корисний він вам буде для ведення бізнесу.

Переваги програми Threads для бізнесменів

У вас вдома немає світла? Чи можна якось підключити інтернет без нього? Вам потрібні ці прості поради.

Недоліки програми Threads для бізнесменів

Дізнайтеся, які нововведення з’явилися в Instagram Reel за останній час. Ви будете приємно здивовані!

Вийти з мобільної версії сайту