Що стало причиною авіакатастрофи у Вашингтоні? Попередні висновки експертів

Гелікоптер перевищив дозволену висоту, а диспетчерів було менше норми.

За попередніми даними розслідування авіакатастрофи, що сталася у Вашингтоні, гелікоптер UH-60 Black Hawk, яким керувала досвідчена жінка-пілот із понад 500 годинами нальоту, перевищив дозволену висоту польоту. Він летів на 30 метрів вище затвердженого коридору, пише MigNews з посиланням на джерело Nytimes.com.

Крім того, у вежі авіадиспетчерів на момент інциденту працював лише один співробітник, оскільки другий пішов з роботи раніше звичайного часу. Це призвело до того, що диспетчер не зміг ефективно розвести літак і гелікоптер, що наближалися.

В інтернеті з’явилося нове відео моменту катастрофи, яке проливає світло на обставини зіткнення.

Що ще відомо:

  • Досвід екіпажу гелікоптера: Екіпаж UH-60 Black Hawk складався з трьох військовослужбовців, які мали тисячі годин льотного досвіду. Командир польоту мала понад 500 годин нальоту, а інструктор – понад 1 000 годин.
  • Попередні інциденти в повітряному просторі Вашингтона: За останні роки у повітряному просторі навколо Вашингтона сталося кілька інцидентів, пов’язаних із близькими прольотами літаків та гелікоптерів, що викликає занепокоєння щодо безпеки польотів у цьому регіоні.
  • Реакція офіційних осіб: Президент Дональд Трамп висловив стурбованість щодо висоти польоту гелікоптера, зазначивши, що він летів вище дозволеного рівня. Міністр оборони Піт Хегсет також підкреслив важливість дотримання висотних обмежень під час польотів.

Розслідування триває, і офіційні особи обіцяють надати додаткову інформацію після завершення аналізу всіх обставин трагедії.

Скільки будо на борту людей , дізнайтесь тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.