У Києві підняли питання популяризації спорту під час війни

Експерти поговорили про те, як вмотивувати українців більше займатися спортом

6 листопада 2024 року в київському UNIT.City відбулася II Всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу SBC Summit Ukraine 2024.

Про це повідомляє MigNews із посиланням на «РБК-Україна».

Захід, організований Sport&Business Club, об’єднав понад 500 представників спортивної та бізнес-спільноти для обміну досвідом та налагодження партнерських відносин.

Цього року генеральним партнером конференції стала компанія FAVBET, яка активно підтримує український спорт та співпрацює з провідними футбольними клубами, такими як “Шахтар”, “Полісся” та “Кривбас”.

Денис Якимов, керівник відділу спортивного маркетингу FAVBET, зазначив важливість сучасних підходів до маркетингу в умовах відновлення українського спорту.

Втім, видання не зазначило конкретніх кроків для реалізації спорту в Україні. Відомо тільки те, що головними мотиваторами є культурно-соціальні та власне спортивні аспекти, які зумовлюють появу нових професіоналів своєї справи.

На цьому фоні Динамо одержали перемогу над Поліссям, повернувшись на вершину УПЛ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.