«Щедрик» у кампанії Chanel: як українська колядка завоювала світову моду

Українська музика поєднується з інтернаціональним стилем бренду.

Напередодні Різдва бренд Chanel презентував чарівне відео, яке стало частиною святкової кампанії, присвяченої новій колекції косметики. У цьому відео модний дім поєднав елегантність, мрії та магію зимових свят, створивши справжній шедевр для своїх шанувальників, пише MigNews з посиланням на джерело Фокус.

Обличчям рекламної кампанії стала італійська супермодель Вітторія Черетті, яка також є «ангелом» Victoria’s Secret і зараз перебуває у стосунках з відомим актором Леонардо Ді Капріо.

У ролику вона з’являється в образі дівчини, яка мріє про зимову казку. Її бажання здійснюється, коли все довкола покривається снігом, створюючи атмосферу святкового чудесного світу. В образі Черетті можна побачити не лише неймовірну красу, а й емоційну глибину, що дозволяє відео стати справжньою зимовою казкою.

«Щедрик» у кампанії Chanel. Джерело: YouTube.

Цей ролик здобув ще більше визнання завдяки вибору саундтреку — легендарної мелодії «Щедрик», яку написав український композитор Микола Леонтович. Мелодія, що стала символом Різдва для мільйонів людей по всьому світу, увібрала в себе всі найкращі риси зимових свят — радість, надію та атмосферу чудес. Відзначимо, що у 2022 році «Щедрик» святкував своє 100-річчя, а його популярність лише зростає з кожним роком.

Нещодавно відбулось Дитяче Євробачення 2024. Дізнайтесь, яке місце посіла Україна.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.