Куди скаржитись на роботу ТЦК та СП?

Днями було запущено дві гарячі лінії.

В Україні для зручності громадян, які мають питання або скарги щодо мобілізації та обліку військовозобов’язаних, запущено дві гарячі лінії, що надають швидку та доступну інформацію, пише MigNews з посиланням на Сухопутні війська ЗСУ.

Перша з них — це гаряча лінія з питань мобілізації та обліку військовозобов’язаних за номером 0800301937. Вона надає консультації щодо прав та обов’язків громадян під час мобілізації, а також приймає скарги на роботу ТЦК та СП. Громадяни можуть звертатися, щоб отримати роз’яснення або вирішити проблеми, пов’язані з процесом мобілізації.

Додатково, для військовослужбовців та військових частин працює Call-центр Командування Сухопутних військ за номером 0800500410. Цей центр забезпечує прямий зв’язок між військовослужбовцями та командуванням, надаючи підтримку з питань служби, підготовки та забезпечення.

За перший тиждень роботи гарячих ліній (з 28 жовтня по 3 листопада) фахівці обробили 258 звернень громадян. Більшість з них були вирішені у телефонному режимі, серед яких:

  • 130 звернень не стосувались роботи ТЦК та СП;
  • 2 звернення було перенаправлено до Національної поліції;
  • 7 звернень вимагали додаткового опрацювання.

Дізнайтесь детальніше про запуск відстрочок від мобілізації в «Резерв +».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.