KFC створив обмежену кількість страв з булочкою унікального кольору, яка, за словами клієнтів, робить цю комбінацію ще привабливішою, пише MigNews з посиланням на джерело Dexerto.com.
У «Грі в кальмара» солдати носять яскраво-рожевий трикутний комбінезон, дотримуючись суворих правил і контролюючи порядок серед учасників.
KFC створила булочку з рожевим кунжутом на честь серіалу Netflix, який щойно випустив 2 сезон.
Їжа KFC Squid Game наразі доступна в Іспанії та включає хрусткий бутерброд із курячим філе з корейським соусом барбекю, капустяний салат, солоні огірки та рожеву булочку. Також лімітований випуск включає відерце з 12 гострих крилець або 10 хрустких курячих стрипсів, які також містять корейську глазур для барбекю. На упаковці страви присутні зображення персонажів Squid Game.
У той час як клієнти в містах, де доступна їжа з кальмара, кажуть, що їм подобається її естетика та смак, фанати KFC у США та в інших містах почали заздрити Іспанії.
Зазначимо, що Іспанський KFC не єдиний ресторан швидкого харчування, який створив їжу, натхненну Грою в кальмара. В Австралії McDonald’s випустив страву «Squid Game» із завданням із цукерками Дальгона, де щасливий клієнт міг виграти 100 тисяч доларів, якщо успішно вирізав форму з цукерки, не зламавши її.
Нагадаємо, що нещодавно вчені назвали справжній секрет багатства.
Залишити відповідь