Site icon Медіа Інформаційний Гід

Як використовувати VoIPTime Contact Center для оптимізації роботи кол-центру

Як використовувати VoIPTime Contact Center для оптимізації роботи кол-центру

Як використовувати VoIPTime Contact Center для оптимізації роботи кол-центру

У мінливому бізнес-середовищі ефективність кол-центру є вирішальною для задоволення потреб клієнтів і збереження конкурентоспроможності компаній. Сучасні клієнти прагнуть швидкого та високоякісного обслуговування, тому впровадження спеціалізованого програмного забезпечення для кол-центрів стає нагальною необхідністю. Одним з найкращих рішень у цій галузі є VoIPTime Contact Center – програма для кол-центрів від VoIPTime, яка значно підвищує продуктивність та ефективність роботи кол-центру.

Огляд ключових функцій VoIPTime Contact Center

Програма VoIPTime Contact Center пропонує широкий спектр функцій, що сприяють оптимізації роботи кол-центрів:

  1. Мультиканальне обслуговування

Ваш кол-центр зможе взаємодіяти з клієнтами у зручних для них каналах: голосовий зв’язок, електронна пошта, соціальні мережі, месенджери та веб-чати. Платформа для контакт-центру дозволяє організувати процеси так, щоб жоден запит клієнта не залишився без відповіді. Відстежуйте рівень сервісу, ефективність обробки звернень та завантаженість агентів, створюйте сценарії розмов, плануйте графіки та контролюйте всі процеси в одній системі.

  1. Розумна маршрутизація викликів

Автоматичний розподіл вхідних викликів між операторами на основі їхньої завантаженості та навичок є важливою функцією для ефективної обробки дзвінків, адже зменшує час очікування з’єднання, а також значно підвищує продуктивність кол-центру.

  1. IVR-система

Система IVR у рішенні VoIPTime Contact Center не лише забезпечує самообслуговування клієнтів під час вхідного дзвінка, але й дозволяє гнучко розподіляти вхідні дзвінки, пропонувати різну логіку обслуговування у робочий та неробочий час та зменшити кількість втрачених дзвінків завдяки функції IVR callback.

  1. Опції самообслуговування

Програма VoIPTime Contact Center пропонує можливості для самообслуговування, такі як чат-боти та систему IVR. Ці функції дозволяють забезпечувати цілодобове обслуговування клієнтів у різних каналах без участі операторів та зменшує кількість однотипних запитів у ваш кол-центр.

  1. Сценарії розмов

Вбудований у рішення редактор сценаріїв дозволяє швидко створити власні опитувальники та  бази знань для операторів або підключати CRM систему у вигляді iFrame вікна. Динамічні сценарії змінюються залежно від відповідей клієнтів, забезпечуючи персоналізований підхід до кожного звернення.

  1. Інтеграції з соціальними мережами та онлайн-чатами

Програма VoIPTime Contact Center має власний модуль вебчату та офіційні інтеграції з соціальними мережами, що дозволяє операторам швидко переключатись між каналами обслуговування в єдиному інтерфейсі. Це значно покращує швидкість обслуговування та продуктивність операторів, які не мають відстежувати, чи надійшло звернення з соцмереж в окремих вкладках браузера.

  1. Інтеграції з CRM-системами

Інтеграція з CRM-системами є однією з головних переваг рішення VoIPTime Contact Center. Потужне API дозволяє автоматизувати обмін даними між вашими бізнес-системами та програмою для кол-центру та надавати операторам доступ до актуальної інформації про клієнтів, що допомагає у наданні персоналізованого сервісу.

  1. Онлайн-моніторинг та карти якості

Функція онлайн-моніторингу дозволяє не лише бачити поточну задачу оператора, але і підключатись до активного дзвінка в режимі прослуховування (анонімний, підказки оператору, конференція). А завдяки запису всіх дзвінків ви зможете використовувати функцію карт якості, щоб оцінити дотримання стандартів операторами, знайти проблемні місця та покращити якість обслуговування.

  1. Детальна статистика

VoIPTime Contact Center надає детальні звіти для аналізу продуктивності всього кол-центру та окремих операторів. Ви зможете легко відстежувати всі ключові показники ефективності та оптимізувати роботу кол-центру.

Чому варто обрати хмарне рішення VoIPTime Contact Center

Функціональність та можливості

Програма VoIPTime Contact Center відповідає сучасним вимогам кол-центрів та дозволяє виконувати всі основні задачі кол-центру та здійснювати повний контроль на усіма процесами обслуговування.

Швидке впровадження

Налаштування хмарного кол-центру на базі VoIPTime Contact Center займає не більше 48 годин у складних ситуаціях, а в середньому – близько 24 годин, що дозволяє швидко розпочати роботу без затримок.

Безпека та надійність

Компанія VoIPTime гарантує безпеку даних та процесів завдяки використанню протоколів HTTPS, шифруванню даних, технологіям мережевої безпеки та моніторингу мережевих атак. Хмарні сервери розташовані в дата-центрах класу Tier III. Також робимо акцент на забезпеченні відмовостійкості на рівні 99%, що дозволяє уникнути технічних проблем та простоїв.

Клієнтоорієнтована підтримка

Забезпечення якісної підтримки клієнтів – пріоритет для VoIPTime. Ми постійно моніторимо роботу вашого контакт-центру, пропонуємо кілька режимів підтримки (8/5, 12/5 або 24/7), та гнучкі умови SLA.

Скорочення витрат

Хмарний варіант розгортання нашої програми для кол-центру дозволяє значно скоротити витрати завдяки моделі щомісячної підписки, доступним цінам та гнучкій системі знижок при збільшенні кількості користувачів. Оптимізація процесів обслуговування клієнтів підвищує загальну ефективність кол-центру.

Висновок

Програма для кол-центру VoIPTime Contact Center забезпечує потужний набір інструментів для оптимізації роботи кол-центрів, відповідний сучасним вимогам бізнесу. Завдяки функціям мультиканального обслуговування, розумної маршрутизації викликів, інтеграціям з CRM-системами та соціальними мережами, а також можливостям самообслуговування та онлайн-моніторингу, наша система пропонує все необхідне для підвищення ефективності та якості обслуговування клієнтів. Таким чином, програма для кол-центру від VoIPTime не лише спрощує процеси управління кол-центром, але й забезпечує високу безпеку даних та надійність роботи. Обираючи VoIPTime Contact Center, ви отримуєте інструмент, який допоможе зберегти конкурентоспроможність та досягти високих результатів у сфері обслуговування клієнтів.

Вийти з мобільної версії сайту