Site icon Медіа Інформаційний Гід

У США набирає популярності новий навчальний ритуал: для чого студенти використовують Grammarly як алібі

У США набирає популярності новий навчальний ритуал: для чого студенти використовують Grammarly як алібі

У США набирає популярності новий навчальний ритуал: для чого студенти використовують Grammarly як алібі. Джерело: rbc.ua.

У студентських кампусах США з’явився новий академічний ритуал: перед здачею есе молодь масово проганяє свої тексти через AI-детектори, аби переконатися — написане не надто схоже на роботу штучного інтелекту. У гонитві за «людяністю» студенти змушені спрощувати граматику, змінювати словниковий запас і скорочувати речення, аби оминути підозри з боку викладачів, пише MigNews з посиланням на джерело Www.wsj.com.

За інформацією американських освітніх видань, дедалі більше вищих навчальних закладів перевіряють студентські роботи на предмет використання генеративного ШІ. При цьому застосовуються спеціальні AI-детектори, які орієнтуються на «надто правильну» побудову речень, рідкісну лексику (наприклад, слова на кшталт delve, plethora, ameliorate) та занадто структуровану логіку викладу.

Креатив під прицілом: студенти свідомо спрощують свої тексти

Парадокс у тому, що багатьом учням доводиться свідомо погіршувати якість письма, аби уникнути підозри у плагіаті за допомогою ШІ. Часто студенти навмисне вставляють елементи невпевненості, скорочують надто довгі речення або додають розмовні фрази. Дехто навіть включає невеличкі орфографічні чи синтаксичні помилки, щоб їхній стиль виглядав природнішим.

Замість того, щоб удосконалювати академічну мову, молодь вчиться маскуватися. На підтвердження автентичності роботи студенти часто приносять викладачам історію редагування Google Docs, щоб показати етапи власної роботи над текстом.

Grammarly запускає нову функцію — «алібі для студента»

На тлі цієї тенденції платформа Grammarly впровадила нову функцію: автоматичне відстеження процесу створення тексту. Вона фіксує кожне редагування, переміщення блоків і виправлення помилок, дозволяючи студентам зберегти «цифрові сліди» своєї роботи. У разі потреби, цю історію можна експортувати й надати як доказ того, що текст був написаний самостійно.

Засновники Grammarly заявили, що така функція допомагає зменшити тривогу студентів і спростити комунікацію з викладачами у випадках несправедливого звинувачення.

Нова ера довіри між викладачем і студентом

Це нововведення вже активно обговорюється в академічних колах США. Деякі професори підтримують прагнення до прозорості, інші ж вбачають у цьому нову технологічну гру в «кішки-мишки».

Проте одне ясно: у добу штучного інтелекту не тільки тексти потребують адаптації, але й самі методи оцінювання. Замість формального полювання на ІІ-стиль, дедалі більше викладачів закликають шукати баланс між контролем і довірою.

Раніше повідомлялось, що американська компанія представила «розумне» ліжко з вбудованим ШІ.

Вийти з мобільної версії сайту