TikTok пройшов довгий шлях від своєї появи як милого додатка для синхронізації губ зі звуком до улюбленого додатка покоління Z. Зараз у платформи для обміну короткими відеороликами близько трьох чвертей мільярда активних користувачів по всьому світу. І якщо ви хоч трохи знайомі з додатком, то напевно багато чули про For You Page (FYP). Потрапляння на FYP вважається «святим граалем» успіху і може принести багато користі вашому бізнесу. Але що ж таке FYP у TikTok?
У цьому пості MigNews розповість вам про це поняття, а також про те, чим FYP корисна для вашого бізнесу, а також про вісім способів потрапити на неї, щоб підвищити залученість і впізнаваність вашого бренду.
Що таке FYP у TikTok?
Сторінка «Для вас» (For You Page або FYP) – це перша сторінка, на яку потрапляють користувачі, відкривши додаток TikTok. На ній відображається стрічка відеороликів від авторів, на яких вони, можливо, не підписані, але які, на думку алгоритму TikTok, можуть їм сподобатися з огляду на їхні інтереси та минулі взаємодії.
Мета TikTok – утримати користувачів на сайті довше за допомогою цільового контенту.
Що ж такого чудового у FYP?
Недостатньо просто розміщувати чудовий контент на TikTok і сподіватися, що користувачі на вас підпишуться. Вам потрібно потрапити в поле зору великої аудиторії та посісти перші рядки в головах ваших потенційних клієнтів – і потрапляння в FYP допоможе вам досягти цього.
Потрапляння в FYP може допомогти вам:
- Отримати більше підписників. FYP – це перше, що бачать користувачі, коли відкривають додаток, тому воно забезпечує величезну аудиторію. Це особливо вигідно, якщо ви хочете працювати з аудиторією покоління Z і мілленіалів, оскільки близько 70% користувачів цього додатка молодше 39 років.
- Заробляйте гроші. Зі збільшенням кількості користувачів TikTok зростає кількість підписників і збільшується кількість продажів. А коли ви досягнете позначки в 10 000 підписників, ви також зможете почати заробляти на своїх відео за допомогою TikTok Creator Fund.
- Отримуйте спонсорську підтримку. Коли алгоритм почне просувати ваш контент до ширшої аудиторії, вас почнуть визнавати авторитетом у вашій ніші. Це може призвести до платного спонсорства.
- Підвищити продажі своєї компанії. Потрапляння в FYP допоможе вам отримати більше підписників і лайків, а також підвищити впізнаваність бренду, пише Wordstream. А це може швидко призвести до збільшення продажів для вашої компанії.
- Зміцніть свою присутність в Інтернеті. Отримавши статус FYP, ви можете почати використовувати TikTok для перенаправлення трафіку на інші платформи і зміцнення своєї присутності в Інтернеті.
8 способів, як потрапити в FYP TikTok
Алгоритм, за яким TikTok відбирає контент для FYP, як і раніше, оповитий таємницею. Однак є кілька стратегій, які можна використовувати, щоб підвищити свої шанси на отримання головної ролі на сцені FYP.
Ось вісім способів збільшити свої шанси потрапити на сторінку TikTok For You Page.
- Постійно публікуйте матеріали в потрібний час. Прагніть до трьох разів на тиждень, доводячи до щоденних постів. Але не піддавайтеся спокусі розміщувати контент тільки заради нього самого. Переконайтеся, що він якісний і цікавий. Перейдіть на акаунт TikTok Pro. З його допомогою ви можете бачити, в які дні та час ваші підписники найактивніші та найзалученіші.
- Використовуйте трендові хештеги. Прагніть до якості, а не кількості – виберіть 3-6 трендових хештегів, які мають відношення до вашого контенту. Ви можете використовувати #fyp і #ForYou, але немає жодної гарантії, що це спрацює. Хештеги, що стосуються вашого контенту і ніші, дають більше шансів на успіх у маркетингу TikTok і допоможуть вам залучити потрібних підписників.
- Публікуйте унікальний (і найкращий) контент. По-перше, якість відео і звуку має бути на висоті. Черпайте натхнення в інших, але не піддавайтеся спокусі копіювати. Проявіть креативність і поекспериментуйте з фільтрами, стікерами і переходами. Це збільшить кількість переглядів і залученість.
- Створюйте короткі, захопливі відеоролики. TikTok піклується про показники завершення. По суті, це кількість людей, які додивилися ваше відео до кінця. Чим більше глядачів це зроблять, тим більша ймовірність того, що ваш контент потрапить на сторінку «Для вас».
- Співпрацюйте з інфлюенсерами. Співпраця розширює ваше охоплення, і якщо ваш партнер з’явиться на FYP, ви теж виграєте. Ви можете співпрацювати з авторами різними способами, включно з дуетами.
- Використовуйте модні аудіокліпи або відеоефекти для підвищення впізнаваності. Натисніть кнопку «Звуки» і загляньте на сторінку «Виявлення», щоб дізнатися про модні звуки, рекомендовані звуки для ваших відео та багато іншого.
- Пишіть короткі, цікаві підписи. Ви обмежені 150 символами, тому вам потрібно зосередитися на написанні коротких підписів, які містять відповідні хештеги і сприяють залученню.
- Використовуйте гачок, щоб залучити аудиторію. Гачок – важливі перші кілька секунд вашого відео – це як заголовок вашого контенту TikTok. Він має захопити увагу вашої аудиторії та змусити її додивитися відео до кінця. Вивчіть популярні відео у вашій ніші, щоб ви могли підібрати гачок так, щоб він викликав відгук у вашої цільової аудиторії.
Ви напевно бачили слово POV на відео в соцмережах. Але що воно означає? Тут ми пояснили значення простими словами.