Site icon Медіа Інформаційний Гід

Онлайн-сервіси «Укрзалізниці» знову не працюють: як придбати квитки та що відомо на даний момент

Онлайн-сервіси «Укрзалізниці» знову не працюють: як придбати квитки та що відомо на даний момент

Онлайн-сервіси «Укрзалізниці» знову не працюють: як придбати квитки та що відомо на даний момент. Джерело: РБК-УКРАЇНА.

З вечора 27 березня пасажири знову стикаються з труднощами при спробі скористатися онлайн-сервісами «Укрзалізниці». Придбати квитки через офіційний сайт чи мобільний застосунок наразі неможливо — системи або не завантажуються, або видають помилку під час оформлення замовлення, пише MigNews з посиланням на джерело T.me/novynylive.

Що сталося?

За повідомленнями користувачів у соцмережах та перевіркою редакції, технічні проблеми розпочалися ще напередодні ввечері. Замість звичної форми вибору рейсів і оформлення квитків з’являється повідомлення про технічний збій або відсутність з’єднання з сервером.

Попри вчорашнє оголошення компанії про нібито повне відновлення роботи онлайн-продажу квитків, сервіси знову вийшли з ладу. У пресслужбі «Укрзалізниці» наразі не оприлюднили офіційного коментаря щодо повторного збою чи термінів усунення проблеми.

Як придбати квитки зараз?

У зв’язку з тимчасовою недоступністю цифрових сервісів, пасажири можуть скористатися альтернативними способами придбання квитків:

Що радить «Укрзалізниця»?

Поки що офіційні рекомендації відсутні. На сторінках компанії у соцмережах оновлення щодо ситуації поки не з’являлися. Очікується, що найближчим часом компанія оприлюднить додаткову інформацію або роз’яснення.

Зазначимо, що попередній збій в Укрзалізниці тривав 4 дні.

Вийти з мобільної версії сайту