Нещодавно ми стали свідками запуску штучного інтелекту, який став основою радикальних змін у способі представлення пошукової видачі. А також дізналися з витоку даних про деякі особливості загадкових алгоритмів ранжування Google.
Органічний пошук править комерційним світом в інтернеті і для багатьох брендів є найбільшим драйвером продажів і доходів. Тому поговоримо про те, що змінилося у світі високих технологій і як просувати свій сайт у всесвітній мережі за нових умов.
Поєднання штучного інтелекту та пошуку
Цього року штучний інтелект перетворився з наукової фантастики на реальність, яка змушує нас поставити під сумнів саму природу пошуку. Bing у партнерстві з ChatGPT створив проєкт Co-Pilot, який виводить пошук зі штучним інтелектом у мейнстрім. Google відповів, приєднавши свою розробку Gemini (колишній Bard) до пошукової системи та представивши AI Overviews (колишній SGE). Подобається нам це чи ні, але пошук зі штучним інтелектом залишиться.
Оскільки ШІ стає невід’ємною частиною пошукових систем, дуже важливо, щоб сайт залишався видимим. Для цього перегляньте свою SEO-стратегію.
Якість і оригінальність контенту не підлягають обговоренню
Google чітко дав зрозуміти, що якість і оригінальність є ключовими. Перефразований або дубльований контент більше не пройде. Вам потрібно зосередитися на створенні унікального, глибокого та цінного матеріалу. Це стало ще більш важливим з появою ChatGPT і контенту, створеного за допомогою ШІ. Пошукові системи все краще розпізнають інформацію, створену за допомогою нейромереж, і надають бонуси за самостійне написання та створення текстів.
Регулярно переглядайте й оновлюйте наявний контент, щоб переконатися, що він актуальний, релевантний і пропонує унікальну інформацію. Витратьте час на створення оригінальних досліджень, кейсів або авторських статей, які виділяють ваш бренд серед інших.
Технічне SEO стає ще більш важливим
Хоча якісний контент залишається королем, технічне SEO — це фундамент, який його підтримує. У 2025 році мікророзмітка, швидке завантаження та зручність використання для мобільних пристроїв стануть вирішальними факторами успіху вашого сайту.
Проведіть аудит швидкості сайту та знайдіть будь-які рішення для покращення цього параметру. Перевірте, чи адаптований ваш сайт для смартфонів і планшетів, оскільки індексація мобільних версій є золотим стандартом Google.
Автентичність понад усе: акцент на поширення користувацького контенту та відгуки
Після останніх оновлень від Google зростає значення UGC-контенту й індивідуального досвіду, в той час як вплив повідомлень від компаній зменшується. Пошукові системи віддають перевагу брендам, які демонструють реальний досвід клієнтів і є прозорими у своїх відносинах. Автентичність — це золотий квиток у майбутнє.
Що ви можете зробити вже зараз? Ведіть розмови зі своїми клієнтами та заохочуйте їх залишати відгуки на різних платформах. Це також допоможе в ранжуванні результатів, отриманих за допомогою штучного інтелекту.
Увага до результатів «у нуль кліків»
Google вже деякий час рухається до результатів «у нуль кліків», і ця тенденція тільки прискорюється. Люди не хочуть переглядати 3-4 сторінки пошукової видачі, щоб знайти відповіді. Тематичні фрагменти, панелі знань і швидкі відповіді стають все більш помітними, дозволяючи користувачам отримувати необхідну інформацію, навіть не покидаючи сторінки результатів пошуку.
Тому оптимізуйте свій контент, щоб скористатися цими можливостями. Структуруйте його таким чином, щоб надавати прямі та цінні відповіді на поширені запитання.
SEO швидко розвивається, і 2025 рік стане вирішальним. ШІ, автентичність і авторитетність формують майбутнє пошуку, і компаніям потрібно адаптуватися, щоб залишатися попереду. Враховуючи ці тенденції у своїй стратегії, ви будете добре підготовлені до виходу на перші позиції в Google.
Джерело: https://wezom.com.ua/blog/kak-raskrutit-sajt-v-google