Медіа Інформаційний Гід

Які особисті навички цінують роботодавці? ТОП-7 для вашого резюме

Щоб підвищити шанси отримати роботу, важливо вказати в резюме особисті навички. А ще краще – навести приклад, як ви їх використовували раніше, Джерело: pexels.com

Буває непросто зрозуміти, які навички слід виділити у своєму резюме. Вимоги до кандидатів весь час змінюються. Роботодавці шукають кандидатів, які володіють різноманітними навичками, і дуже важливо показати, що ви володієте тими, які затребувані на сучасному ринку праці. Які навички цінують роботодавці сьогодні?

MigNews перерахує 7 найкращих із них, які ви маєте включити до свого резюме, щоб на вас звернули увагу.

Що таке особисті навички?

Незалежно від того, на якій посаді або галузі ви працюєте, особисті навички необхідні для успіху на роботі. Особисті навички для резюме часто називають «м’якими» навичками або навичками спілкування з людьми. Вони необхідні для ефективної роботи і хорошої взаємодії з іншими людьми – вони дають вам змогу досягти успіху на роботі, створюючи продуктивні та гармонійні стосунки.

Хоча технічні навички (вони ж hard skills) допоможуть вам виконати роботу, особисті навички, як-от спілкування та розв’язання проблем, потрібні для успішної та продуктивної співпраці й досягнення цілей організації.

Особисті навички в порівнянні з технічними навичками

Жорсткі навички, також звані технічними, набуваються в процесі освіти, сертифікації та навчання. Їх легко виміряти, і вони, як правило, специфічні для конкретної роботи. Приклади жорстких навичок включають:

Особисті навички, з іншого боку, складніше виміряти і набути. Їх нелегко навчитися, і, як правило, ви або добре володієте ними, або ні – хоча, якщо ви добре володієте якоюсь особистою навичкою, її можна поліпшити.

Коли ви володієте сильними особистими навичками, роботодавці це помічають. Крім того, коли ви демонструєте одну особисту навичку, це, як правило, підкреслює й інші особисті навички. Наприклад, щоб володіти сильними навичками розв’язання проблем, необхідно також володіти критичними та аналітичними навичками.

Роботодавці хочуть наймати кандидатів, які, на їхню думку, сприятимуть розвитку та вдосконаленню культури компанії, пише Top resume. Якщо технічні навички показують, що ви володієте мінімальними вимогами для виконання роботи, то особисті навички в резюме вказують на те, що ви можете виконувати роботу, сприяючи створенню позитивної робочої атмосфери. А оскільки особистих навичок важко навчити, роботодавці цінують тих, хто від самого початку володіє хорошими особистими навичками.

На емоційне вигорання на роботі страждає кожен. Але це не означає, що з цим нічого не можна зробити.

Які особисті навички цінують роботодавці у 2024?

Які особисті навички цінують роботодавці? ТОП-7 для вашого резюме
Ефективне спілкування – одна з найцінніших особистих навичок, якими ви можете володіти, Джерело: pexels.com

Гаразд, досить говорити про те, наскільки важливими є особисті навички для резюме під час пошуку роботи. Давайте розглянемо деякі з них, які вам напевно знадобляться:

  1. Спілкування. Навіть той, хто мало взаємодіє з іншими людьми, має вміти спілкуватися як в усній, так і в письмовій формі.
  2. Креативність. Креативність означає, що ви вигадуєте вирішення проблем новими та різними способами.
  3. Вирішення проблем. Навички розв’язання проблем потрібні щодня, щоб визначити найкращий спосіб розв’язання задачі, впоратися з проблемами в проєкті, врегулювати конфлікт і налагодити складні стосунки.
  4. Командна робота. Ми рідко працюємо у вакуумі, тому навички командної роботи необхідні для виконання завдань відділу та досягнення цілей.
  5. Вирішення конфліктів. Хоча ми схильні уникати конфліктів, вони є природною частиною життя і неминучі. Тому навички вирішення конфліктів необхідні для створення сприятливої робочої атмосфери.
  6. Управління часом. У співробітників день у день багато справ. Тому для забезпечення своєчасності, правильного розставлення пріоритетів і здатності досягати поставлених цілей тайм-менеджмент просто необхідний.
  7. Лідерство. Навіть якщо ви не обіймаєте посаду «менеджер» або «керівник», лідерські якості можуть проявлятися в усьому: від ефективної роботи в команді та прийняття на себе відповідальності до вміння подавати приклад і визнавати свої помилки.

Раніше ми ділилися цікавим фактом про фільми жахів. Виявляється, вони корисні для нашої психіки!

Вийти з мобільної версії сайту